| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
Ocean Parkの旅  |
分類: 未分類 |
今日係Ocean Park 嘅時間真係好......Happy呀!!!!!!
超興奮呀!!!
Frist
去到之後睇安安佳佳
but佢地全部喺房入面
無duck睇
但都可以涼冷氣
Then
我去左搭纜車
D景好靚
但唔可以影相
因為落雨...
唉...........................................
坐左幾分鐘
佩怡同前面JJ大聲講野
超Happy!!!!!!
Next
我地去左玩機動遊戲
有跳樓機&海盗船&越礦飛車&過山車
我先係唔識死去玩跳樓機
第一次玩
後來驚到唔識叫添
感覺超唔真實囉!!!
真係......
之後去左玩海盗船
就叫左出黎la
又真係......
我玩完呢兩樣之後就唔敢玩過山車la
因為驚玩到心臓負荷唔倒
就辨得身後事架la
After that
lunch之後我就去左玩
越礦飛車
初初以為無乜野
好小事啫
點知坐左上去先知有三個起伏位
嚇到我死死下
落嚟嘅時候仲腳步浮浮
依家唸起都有D
><><><><><><><><><><><><><><><<><><><
Then
我又去左玩會整濕個身嘅滑浪飛船
我比人玩
被逼坐隻船嘅頭位
搞到我最濕
飲最多水......
此仇......必報
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日真係好Happy!!!
希望可以再去一次!!!!!!
|
| 發表時間:2009-07-06 03:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
Thx CM~~~
你話呢? Posted at 2009-07-09 03:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|