開學第一日既上課天~
班上還是那個熱熱鬧鬧的氣氛~
雖然而家開始,放學都有組隊去自修室
但係上課的態度好似同以前差唔多~
特別係中文堂.那位中年男子都係一如以往,收野收左成半堂...
英文還好`'
不過要周圍走,日日唔同課室~
MATHS 都係最正常,都係MATHS好
PHY , 好耐冇掂過-.-'
ECON .唔合格-口-'F4demand & supply 個D錯野- -'
聽日通識~~收皮.
CHEM
MA 凸!!!
聽日放學又去~
不過好攰丫.
一陣番到HOME又好似今日咁一訓訓到2330仲得了既?
|