唉,傷心. 開左學之後,識左好多人. 有d新朋友都唔錯,但好差地pj唔同一組 同我一組d組員......好慘丫 5-6人既gp pj 本身已經少人,點知有個突然退學... 有個搭車唔比錢. 有個冇電腦冇WIFI, WHATSAPP 只有番學時先on到..
好慘丫....
/_________________________________________________________\'