嗯~~ 感覺好奇怪. 明明就唔係我拍拖,但係點解我會有一種感動既感覺. 唔通呢個就係老懷安慰既感覺0.0? 哈哈~~人地大個仔拍拖拖啦:D 佢竟然同我講呢個係人生必經階段:P 鬼馬啦:D' 我同佢講戀愛是為了讓自己有所成長, 佢真係答我 (這不只是我的事,而是我與她的事:$ 衰鬼-V-