聽日就開始UT lu
第一次以一個咁既心情考試~
今次既目標好清晰,只係縮短我同你之間的距離...
LIM !!!!
GO FOR IT !!!
原來真係冇錯~
想自己成為一個點樣既人
首先,第一步要做既,就係要識一個點樣既friend
望著佢咁叻,心裡面雖然會登佢高興,但難免都會有少少羡慕佢:$
不過我始終都係覺得
太大壓力真係唔係好掂...
有壓力唔係唔好,但太大既話壓力煲都會爆炸啦
再何況係人?
成日話唔好衰比人睇~
其實努力左嘛得,人地點睇又如何?
登我開心,我固然開心=]
但對我失望又好,登我開心都好~~
我的人生係比我自己睇,
如果你有唔滿意既,可以同我講
但唔好suppose 我一定會改,
如果我覺得岩既,我冷靜之後會自自然會接受
同埋,我未必咩都岩晒~
所以你都係.
唔好用你個套強行放落我個到~
|