今日入左迪迪尼玩:D hehe!! 好開心^_^' 第一次夜晚先坐船~ 原來夜晚既迪迪尼係唔同feel~.....~' 今晚既煙花都好令^___^ 雖然有D冷冷地~ 但係成大班人一齊坐係睡公主城堡前面睇煙花真係好正>w<' 今次迪迪尼真係好有聖誕氣氛~~ 最重要係唔洗錢wakakakakaka!!!!!!!