係我變左? 定係本身呢個世界真係咁多你愚我詐? 係呢一刻,我真真正正覺得 一個人真係唔係咁簡單 外表睇落冇野,其實內裡就深不可測 我唔知我今日見到既,同我所諗既係唔係一樣 但我知道的係, 一個人既本質唔係由外表就睇得出咁簡單~ 至少我可能就係咁既人....
人真係奇怪,明明之前為左件事 可以日思夜想,但而家呢? 明明以為放底左 或者可能只係自欺欺人
這就是我的童年? 天呵~他媽的!!