≡﹦﹣ ☺ LIM's blog ﹣﹦≡
HoLimYeung
暱稱: Lim.
性別: 男
國家: 香港
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2013-12-26
2013-11-25
2013-11-19
2013-10-17
2013-10-12
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 20
今日人氣: 1
累積人氣: 976
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 12 月 21 日  星期三   晴天


2011-12-21 分類: 未分類

 今年中學第一年寫聖誕卡,亦都會係最後一年...
其實寫得聖誕卡都係不求回報
付出既同收穫往往都係唔成正比~
所以如果因為怕人地唔回比自己,所以唔寫比人,
那起不是為自己的生活添加左不必要既煩惱咩?

不過講真,認真寫既話,會發現到當中既樂趣=]
寫個個又開心,睇個個都咁開心:D'
有幾張睇到我勁白痴咁一路睇一路笑

好睇唔起個D,自己又唔寫,
我冇寫比佢個D人,係到鬧我...
心諗,乜料牙你!!
如果真係老友既,
冇寫又唔係代表D咩
冇寫都唔洗鬧咁誇張牙嘛!!??
乜料牙 ,咁既人寫唔寫都罷:@

不過講真啦:D
如果一個小小既心意,
可以令人有一個窩心既感覺
呢幾日既時間花得絕對值得=]'
就係咁,中學先至會有愉快既回憶嘛~

這個聖誕節很快樂=]
DSE!!放馬過黎啦:D

PS :
我地4個S.Chan既性奴真係OK !!!
佢今日一定好開心姐:D
 






訪客留言 (返回 HoLimYeung 的日誌)


DeE_dEe 於 2011-12-22 10:40 AM 發表:
有冇我份+???
我都想收CHRISTMAS CARD~
MERRY CHRISTMAS AR
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我都有寫比SCOUT(某部份)=]'
如果我有你地址我都會寫埋比你~
MERRY CHRISTMAS AR:)
Posted at 2011-12-22 07:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]