今年中學第一年寫聖誕卡,亦都會係最後一年...
其實寫得聖誕卡都係不求回報
付出既同收穫往往都係唔成正比~
所以如果因為怕人地唔回比自己,所以唔寫比人,
那起不是為自己的生活添加左不必要既煩惱咩?
不過講真,認真寫既話,會發現到當中既樂趣=]
寫個個又開心,睇個個都咁開心:D'
有幾張睇到我勁白痴咁一路睇一路笑

好睇唔起個D,自己又唔寫,
我冇寫比佢個D人,係到鬧我...
心諗,乜料牙你!!
如果真係老友既,
冇寫又唔係代表D咩
冇寫都唔洗鬧咁誇張牙嘛!!??
乜料牙 ,咁既人寫唔寫都罷:@
不過講真啦:D
如果一個小小既心意,
可以令人有一個窩心既感覺
呢幾日既時間花得絕對值得=]'
就係咁,中學先至會有愉快既回憶嘛~
這個聖誕節很快樂=]
DSE!!放馬過黎啦:D
PS :
我地4個S.Chan既性奴真係OK !!!
佢今日一定好開心姐:D
|