lonely christmas :D
今個聖誕節
我要係自修室過=]
中學最後一次啦
最後DSE成績係點都唔重要
(當然考得好緊係好啦~
不過都係個句啦~
輕鬆面對啦=]
仲有96日就DSE lu~
LIM 同LIM'S 既朋友
一齊加油啦!!!!!
每個人都有自己既步伐
我都有我既目標
你可以選擇自動投降
或許可以陪我一齊跑
更加可以爆盡追過我
但唔該唔好預左我會陪你慢慢散步
我冇咁既時間同心機同你玩
每個人都會進步
如果你一直用以前個套同我相處既話
唔好意思
或者可能我攀到上山頂既時候會低頭向你揮揮手既~
HEHE
交LOG 真係要寫地址:D
不過唔知得唔得呢:D
|