聽日就開始考DSE啦!!!
但係係呢個moment 生病了....
醫生睇左 藥..食左
估都估唔到 DSE前兩日 我就係我張床上面大教訓左~ 著書多,沒有窮盡 ; 讀書多, 身體疲倦 [ 傳道書12:14,12 ] 要祈禱快D好番!!! 耶和華必與我同在!! 加油!!
6B班DSE倒數:) 加油~