琴日枝MONSTER 搞到我2點幾都仲眼光光\ /
不過又真係幾好味既.
罐野後面寫著廿四小時限飲1枝
傳說仲話外國有個女係一日飲左2枝,之後死左
>O<'
我琴訓唔著,好得閒上網揾左一陣資料
原來真有其事,個女仔14歲...
枝野既咖啡因係可樂既7倍!!
今日9點半起左身
搞左個幾鐘頭 食埋飯又訓番-.-'
又訓到2 3 點= ='
之後出去補習
今日個細路都係咁得意-w-
真係好得意:D
每星期見到佢
心情都好D :D
我發現呢
原來呢排我少左好多自拍:$
哈哈
最近著衫成熟左:D令仔左:D
WAKAKAAAAA!!!!!
|