哇,好恐怖.
香港都會發生呢D事
殺父母,碎屍
第一次睇新聞報導,愈睇愈驚
HK人真係咁大壓力?
還是只係個個人精神病
早幾日收到封信
真係估唔到,會有人寫封信黎叫我DSE 加油:$
當人地花過心思,收個個人真係收到
從來我識既人入面都冇咩邊個會對我
做D無無謂謂,但又"冧"到爆既野~(我諗唔到一個無咁GAY既字-w-)
(PS : 講開GAY
有次諗著問個人係咪搞gag,點知打錯 問左佢「 搞gay嗎」 X.X)
笑爆,
我多手睇番以前D紀念冊, 十個有九個都叫我傻仔
我諗左好耐 "傻" 不是褒義詞吧?
點解個個都話我傻
其實我完全唔知傻在哪裡
我最多也只不過是風趣
想讚我就直接說,不用怕怕羞羞吧
岩岩禁左入條line
講我們需要的是甚麼教育?
(好似太大隻字)
不是只是說HK , 其實全個世界都係
好似彷彿受過高等教育的就是高人一等
不是嗎?
|