≡﹦﹣ ☺ LIM's blog ﹣﹦≡
HoLimYeung
暱稱: Lim.
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-12-26
2013-11-25
2013-11-19
2013-10-17
2013-10-12
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 20
今日人氣: 10
累積人氣: 922
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2013 年 3 月 16 日  星期六   晴天


2013-03-16 分類: 未分類

 哇,好恐怖.
香港都會發生呢D事
殺父母,碎屍
第一次睇新聞報導,愈睇愈驚
HK人真係咁大壓力?
還是只係個個人精神病

早幾日收到封信
真係估唔到,會有人寫封信黎叫我DSE 加油:$
當人地花過心思,收個個人真係收到
從來我識既人入面都冇咩邊個會對我 
做D無無謂謂,但又"冧"到爆既野~(我諗唔到一個無咁GAY既字-w-)
(PS : 講開GAY 
有次諗著問個人係咪搞gag,點知打錯 問左佢「 搞gay嗎」 X.X)
笑爆,
我多手睇番以前D紀念冊, 十個有九個都叫我傻仔
我諗左好耐 "傻" 不是褒義詞吧?
點解個個都話我傻
其實我完全唔知傻在哪裡
我最多也只不過是風趣
想讚我就直接說,不用怕怕羞羞吧 

岩岩禁左入條line
我們需要的是甚麼教育?

(好似太大隻字)
不是只是說HK , 其實全個世界都係
好似彷彿受過高等教育的就是高人一等
不是嗎?
 









 

 






訪客留言 (返回 HoLimYeung 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]