好耐冇打網誌囉~
我發現呢,
其實FACEBOOK已經唔係一個適合打D比較感性少少既文章既地方~
哈哈~雖然之前都係FACEBOOK打過個篇"我不再玩童軍了"
打完之後可能有好多人LIKE
亦都有好多人留言
不過....我都係覺得呢到舒服D :)
好多野想做
唉~不過冇錢...
我發現呢
呢排開始,唔知點解成日同人講講下野就會拍一拍人地
好自然地拍一拍
仲唔只一個喎- -'
拍一拍感覺親切D咩?
又唔係丫,
一講到興起就不自覺地拍左落去
拍完我先發覺又拍左人地一下= ='
早幾日MAMA DAY
原先諗著整朱古力俾MAMA
打埋電話問人去邊到買材料個D
點知最後都冇左回事-,-'
真係唔係好掂~!!
喂~~唔好再成日打錯字丫`!!!!!!
|