***
過 去 的 回 憶
2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


2009-09-28 分類: 未分類

唉...

今朝無啦啦落雨=[  又冇傘

搞到個頭濕左TT

跟住上英文堂派左默書簿

得O分''o撚左咀

話我出貓囉..唉!!!

個阿sir叫衛維楊...我諗佢遲早胃潰瘍

到左lunch落既雨仲大

搞到我要狂奔

去左西園食野

食完去祥記買野

見到個夾公仔機

跟住手痕玩左幾蚊(得個吉)

跟住Billy壹蚊夾左4個(太神了)又O左咀

跟住分左每人一個

放左學仲係落緊雨

我地3個人用一把傘''有等如冇囉''成身濕晒

條柒佬又話要夾''我咪陪下佢囉

跟住我夾到個公仔=]

我地幾丁友夾左5個公仔用左成70幾蚊

之後就各散東西''我去左搵買魚勝借褲

跟住諗唔到講咩...算''唔講喇

聽日就便服日...好期待=]=]

 

 

 






訪客留言 (返回 Hogod 的日誌)


ImPvl0v3 於 2009-09-29 10:46 PM 發表:
c0mm32t
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



abbyho 於 2009-09-29 09:17 PM 發表:
CM cm
@^^@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokyuen 於 2009-09-29 07:50 PM 發表:
`;c0mm3nT`';)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

CM=]=]
Posted at 2009-09-29 08:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BY_LOVEYING 於 2009-09-29 01:28 AM 發表:
re`comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



justbabyoi 於 2009-09-28 10:43 PM 發表:
COMMENT;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Heidi0214 於 2009-09-28 08:23 PM 發表:
★c()mm#n+*xb
我下身刀濕到透左哇-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ktp21365 於 2009-09-28 08:21 PM 發表:
第2囉 甘我''
落雨真秋好正'' 你又濕哂牙"?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sIu_yIng_520 於 2009-09-28 08:19 PM 發表:
c0mm3nT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Hogod
暱稱: 阿豪
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-09-29
2009-09-28
2009-09-25
2009-09-23
2009-09-22
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 27
今日人氣: 1
累積人氣: 923
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed