HonG0918
暱稱: ho wing hong
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-07-24
2010-09-04
2010-07-02
2010-05-15
2010-03-24
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
''不要多作②次以上的停留''
好友名單
網站連結
藍莓Kibby個人論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 686
今日人氣: 5
累積人氣: 3899
站內搜尋
2009 年 6 月 28 日  星期日   雨天


好累好殘呀=] 愉快 分類: 未分類

琴日下咒出左去同班fd買野...燒野食呀=]

買同埋去果時都陰天架啦== "

但係未落得出......之後去到 第1次見到唔洗霸爐就有燼^0^!!

相信係因為落雨冇人燒=.="!! 點知d人念得係正確既....

本身燒得好地地= =|" 點知...燒燒下又落少少雨....燒燒下又落少少咁=="

不過好彩我地霸左個係大樹下面既爐....所以影響唔大= ="

不過雨中燒野食=] 真係捨意 哈哈!! 不過最後都係因為落太大雨啦

所以我地未燒晒都要走啦..... 仲留低左好多野食= ="

果晚個個都係食左好少野炸==" 我仲記得我走之前仲係燒緊隻雞翼=="

未熟晒就逼住唔要!! 一隻雞翼都未食過呀=] 咁算5算係燒野食=="

希望下次燒野食 搵個唔落雨既 日子啦...!

之後成班散啦...好多話去網吧..,,,之後比佢地輪流說服下- -" 我去左啦....

間網吧仲有個大電視= =" 果時睇mj呀!! 佢真係癲架=="個人傾前唔知幾多度--"

起碼45度呀...真係勁到佢- -"可惜咁快死左....最後一場既演唱會都唔成功...! 真係好可惜

我打到朝早10點幾頂唔順= =" 早走算啦.... 返到屋企沖完涼 頭都未乾得晒就入房訓--"

好耐未試過一訓就訓得着=]  訓醒已經係現在了- -"

E家我覺得自己好累同好殘呀=="

記得留c0mment呀!!