琴日下咒出左去同班fd買野...燒野食呀=]
買同埋去果時都陰天架啦== "
但係未落得出......之後去到 第1次見到唔洗霸爐就有燼^0^!!
相信係因為落雨冇人燒=.="!! 點知d人念得係正確既....
本身燒得好地地= =|" 點知...燒燒下又落少少雨....燒燒下又落少少咁=="
不過好彩我地霸左個係大樹下面既爐....所以影響唔大= ="
不過雨中燒野食=] 真係捨意 哈哈!! 不過最後都係因為落太大雨啦
所以我地未燒晒都要走啦..... 仲留低左好多野食= ="
果晚個個都係食左好少野炸==" 我仲記得我走之前仲係燒緊隻雞翼=="
未熟晒就逼住唔要!! 一隻雞翼都未食過呀=] 咁算5算係燒野食=="
希望下次燒野食 搵個唔落雨既 日子啦...!
之後成班散啦...好多話去網吧..,,,之後比佢地輪流說服下- -" 我去左啦....
間網吧仲有個大電視= =" 果時睇mj呀!! 佢真係癲架=="個人傾前唔知幾多度--"
起碼45度呀...真係勁到佢- -"可惜咁快死左....最後一場既演唱會都唔成功...! 真係好可惜
我打到朝早10點幾頂唔順= =" 早走算啦.... 返到屋企沖完涼 頭都未乾得晒就入房訓--"
好耐未試過一訓就訓得着=] 訓醒已經係現在了- -"
E家我覺得自己好累同好殘呀=="
記得留c0mment呀!!
|