6月21號 下咒~~晚上...
熱到爆炸...不個好過係屋企悶... 出左去打波= =|"
3X度的天氣+濕度極高!!
打左1場 已經覺得暈暈地= ="
打左3場先去買水.......兜左勁遠先買水- -"
1支大水 1.5公升比我1次過飲左半樽多D= ="
買完返到去 D人走晒...得返我同高進係到練射波..!
挑高進罰球線! 我射10球入左8球 哈哈!! 手氣真好!
射到高進O晒咀= =" 不過同佢鬥3分 1球比佢KO左!! PK - 6 9-.-" 凸.凸
打完之後成件衫濕晒= =|" 好彩我件係黑色衫 所以冇透到--"
之後同高進去左翠寧果邊買野食返屋企食......成件衫濕晒 搭小巴係一件苦事!!=.="
今DaY 開BloG 1個月啦^.^.....熱到爆!!!
排隊果時聽高進講話佢琴晚唔知係咪D野唔"干鄭" ...所以柯左佢幾次!!
我念 死啦-- 我同佢買同一樣野食架WO.....
朝早考生物MC......熱死+埋個肚開始痛- -"
但係忍到...... 點知!
到晏咒考生物填充題 個肚冇咩事= ="
但係個禮堂.....仲熱= =" 一路考一路用張卷黎 "呠" ,,,,,好多人都係咁== "
但我仲見到有個女仔 嬲住件冷衫.....................真勁-- "
考完生物 仲要考多個圖傳.... 難要爆- -" 早走唔到....!
考完之後同高進買野飲...點知呀力打比高進..佢話呀樂比人嘈...去吉頂=="
之後格左10幾秒 見到呀樂係我地面前出現- -" !! 笑左....
點知 真有奇事- -" 所以同佢地上吉頂...點知班人走晒....等左好耐- -" 冇料到!
走佬.....仲去左杯道果邊..................
之後唔講啦!= =" .............................................................記得留CM呀!!
聽日就係我還CM既日子啦.....
|