HonG0918
暱稱: ho wing hong
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-07-24
2010-09-04
2010-07-02
2010-05-15
2010-03-24
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
''不要多作②次以上的停留''
好友名單
網站連結
藍莓Kibby個人論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 686
今日人氣: 0
累積人氣: 3894
站內搜尋
2009 年 6 月 22 日  星期一   酷熱


熱到爆炸的一個考試... 呆滯 分類: 未分類

6月21號 下咒~~晚上...

熱到爆炸...不個好過係屋企悶... 出左去打波= =|"

3X度的天氣+濕度極高!!

打左1場 已經覺得暈暈地= ="

打左3場先去買水.......兜左勁遠先買水- -"

1支大水 1.5公升比我1次過飲左半樽多D= ="

買完返到去 D人走晒...得返我同高進係到練射波..!

挑高進罰球線! 我射10球入左8球 哈哈!! 手氣真好!

射到高進O晒咀= =" 不過同佢鬥3分 1球比佢KO左!! PK - 6 9-.-" 凸.凸

打完之後成件衫濕晒= =|" 好彩我件係黑色衫 所以冇透到--"

之後同高進去左翠寧果邊買野食返屋企食......成件衫濕晒 搭小巴係一件苦事!!=.="

 

今DaY 開BloG 1個月啦^.^.....熱到爆!!!

排隊果時聽高進講話佢琴晚唔知係咪D野唔"干鄭" ...所以柯左佢幾次!!

我念 死啦-- 我同佢買同一樣野食架WO.....

朝早考生物MC......熱死+埋個肚開始痛- -" 

但係忍到...... 點知! 

到晏咒考生物填充題 個肚冇咩事= ="

但係個禮堂.....仲熱= =" 一路考一路用張卷黎 "呠"  ,,,,,好多人都係咁== "

但我仲見到有個女仔 嬲住件冷衫.....................真勁-- "

考完生物 仲要考多個圖傳.... 難要爆- -" 早走唔到....!

考完之後同高進買野飲...點知呀力打比高進..佢話呀樂比人嘈...去吉頂=="

之後格左10幾秒 見到呀樂係我地面前出現- -" !! 笑左....

點知 真有奇事- -" 所以同佢地上吉頂...點知班人走晒....等左好耐- -" 冇料到! 

走佬.....仲去左杯道果邊..................

之後唔講啦!= =" .............................................................記得留CM呀!! 

聽日就係我還CM既日子啦.....