今年暑假同以前既暑假有D唔同
因為係我讀書生涯中最後一個暑假
升中五啦...一早已經知道要同幾個Fd轉去第2班v__v
唔可以好似以前咁啦!! 打波出晒汗上班房一齊霸住個冷氣黎吹^_^
唔可以好似以前咁上堂互串v v 唔可以再一齊上堂講爛GaG!!
真係好唔捨得同大家一齊果2年!!
希望讀完書我地仲可以保持連絡啦!!
今日係最後既1日 以前既暑假年年都有D唔捨得
但係今年一D都冇...
仲好緊張=,=" 唔知有咩外校生入來呢A_A?!
邊個做班主任a_a
呵呵呵~~~
我一段時間應該都唔會打BloG架啦!
因為已經冇咩心機玩=/="|
路過既留個Cm 比我啦^^
|