pk琴晚都成點中 先訓=.=但係6點半左右起左身囉..
唔知咩事=.=" 咁細個開似失眠?!
之後玩左陣電腦 十點幾全家去左食早餐=.="
之後落左屯市買電話^0^ 等左半個幾月 終於出到部Jet S8000H啦^^
估唔到呢部仲會賣廣告=]
係百老匯出機既^^ 好多野送呀! 不過都係冇得平=.=$3388....
超爆開心^^
買完之後去轉埋台,,, E家係人仔台 轉埋號碼呀!! 想要既問我令啦!!
不過我唔會亂比人 HaHa~~ !!
之後轉埋台仲見到屯市有活動-口- !! 勁多人... 原來呀k 謝安琪黎呀!!
但係我2點幾已經搞點晒d野... 所以冇睇到佢=.="
不過今日超開心^0^


|