唔開心呀...
琴日冇返佈道會...唔知係做d咩嘅呢..?
好彩冇俾人審犯啫...
唉..都唔知我阿媽做乜..無lala發脾氣..咁咪順佢意..俾佢哦幾句lor..講講吓叫我”由呢分鐘開始唔好叫我呀”..我真係一直都冇叫佢...算la..d大人係咁架lar...
冇心情寫lar..bibi..