wakaka...今日又晏咗返lar,,becoz又唔洗趕功課...第1,2堂都係art..今堂要化妝影相,,嘉如同cathy就係咁幫margaret化...搞到都唔知點咁...影完相,,Ms Chan話我地果組得咗,,可以去Halloween party.."我先唔去呀..."
之後中文堂,,Ms Ng又講果課..而家唔係悶唔悶嘅問題..而係根本我都唔明佢講乜..想死呀..英文堂,,Ms Cheung正正式式教Halloween呢課書.."唔知點解突然間愛上Halloween.."教完書又練詩..無奈...
食完lunch就上返課室"趕功課"..kaka..吳sir今日又比我地串lar..今日仲教緊"恆等式"...阿sir做例題果陣,,嘉如無lala用普通話講左邊...咁就搞到阿sir講錯嘢lar,,of coz成組人都笑佢la...
放學去咗家政學會...今日整蝦餃.."好好味呀"原本應承咗請Sinye食..but唔知佢去咗邊..so冇請到...整完之後當然係閃人la..
|