7點9出門口,,冇遲冇早..今日早讀,,黃kk終於嚟睇我地lar..but我冇攞書睇,,becoz一陣科學要test..I.Sx2,,Ms今日係咁教書...有d悶,,跟住對作業同計分..Ms無lala走埋嚟睇我地check成點..Ms見黃皓楠搞到唔知點,,咪發嬲lor..點知黃皓楠仲喺度駁咀,,搞錯呀...
PEx2,,死得lar,,今日考試呀..1開始就做體能la,,做完之後就跑9分鐘..唉∼唔知係咪冇食早餐,,跑跑吓肚痛呀..跑完就梗係要抖吓la..落堂之後,,又唔見嘢..唉∼第2次lar..
Maths,,今日阿sir教2元1次..阿sir話要教多d,,禮拜1上電腦室識得點做..but我冇乜點聽書,,全程擰去後面,,喺穎燊張枱度做鞏固冊.. becoz穎燊唔見咗條locker鎖匙,,攞唔到書..中文,,Ms今日冇返,,成班超hapi..可能唔洗默書la..but係個阿sir嚟代課,,個阿sir都唔知係咪有問題..佢有佢改簿,,我地有我地嘈..完全都唔理...唉∼終於食lunch lar..
食完lunch,,又返上課室趕功課..Putogha,,今堂要背詩呀..1路背,,1路影..到我果陣超緊張,,讀完之後,,即刻閃開..Eng,,Ms基本上冇乜點教書..but佢比咗超多功課.."畢業禮啫,,洗唔洗呀.."放咗學,,hea咗1個鐘都冇就閃咗人...
|