唉∼今日原本要返教會..點知ling ling又唔話我知幾點,,唯有無奈地等佢打電話比我..最後竟然冇人打電話.."唔通我過咗時..?"
咁就好無聊la,,等到2點幾先玩機..開住部機又冇嘢做..之後同kiki傾msn,,就add咗joey..同佢傾咗一陣..我地3個就喺msn傾..好似駁line咁...超好呀..傾緊果陣,,我又幫kiki留言..個板轉咗wallpaper,,張wallpaper好好feel呀..係1對情侶kiss緊..
7點幾食mum mum lu..有線果陣做緊"龍咁威2003"..你都知我一定會睇架la..wakaka..
|