萬聖節快樂!!
今日返到sch就去攞科學書溫la..."要默書呀,,會死人架.."今日本身要集隊,,但唔知點解佢無lala又話上返課室..''比你玩死lar.."上到去就拎書la..
Putongha,,Ms今日唔知係咪正常返,,冇小測喎..但係就抄咗2首詩,,話要考試個bo..考果陣仲會用部機影住..唔好玩la..Eng,,嚇得我..Ms電lun咗d頭髮,,又可以話樣嘅,,冇咁好睇lor..之後就講默書範圍,,下個Day1就係Dict Exam.."haha,,我會死比你睇,,大家放心.."=.=
I.S堂,,Ms仲係講果課..有d悶,,but為咗我嘅考試,,冇辦法...之後就默書la,,默得好地地,,Ms叫我坐開d,,唔好黐咁埋.."驚我偷睇喎,,Ms,,唔好傻la.."默完書岩岩好落堂..Maths堂,,阿sir對作業..無奈,,1定有人話唔識..有1題阿sir比人點咗,,第12題根本都冇(g).."失敗la,,阿sir"
中文x2,,作文呀.."help,,最憎中文作文..><"作我最欣賞的1位同學,,Ms話最欣賞果度比我地自由發揮,,so我寫咗"最喜愛"..估吓我寫咗邊個,,而家唔話你知..篇文作唔晒,,Ms話今日放學交到就得喎.."我睬你都傻呀,,邊有可能呀..放學我都唔得閒.."
食完lunch,,就去還書同繼續作文la.."嚇死咗.."諗住去開locker果陣,,通常果個時侯走廊都係冇人...點知見到1個Ms同2c個吳祟暉傾緊嘢.."憑我嘅直覺,,都係比人訓話嘅機會大d.."
最尾果2堂入咗hall,,要朗誦比賽..班班都唔錯,,係得2b(b組)得返好少人...少咗人更加應該企得整齊d+ma,,唔單只冇,,而且仲背得好差..唉∼
haha,,呢d唔重要..最重要嘅係我地2d係champion呀..''hapi爆呀..>3<"
放咗學,,就去藝術室同margaret化妝..化到咁上吓,,就上咗去新翼6樓開party..開頭行catwalk,,2c嘅carman,,珊珊同靜儀都羸咗..之後就玩game同食嘢..我食咗少少嘢,,就嘉如佢地閃咗人lu...
|