Day4唔洗集隊,,上課室睇書書..由於第1堂係I.S要交功課,,so我好趕咁寫埋個感想...我1路都冇睇書,,Ms竟然唔理,,"多謝Ms"...I.Sx2,,Ms又教電..教完就比我地溫書,,becoz又要小測..煩..
PEx2,,Ms今日同我地度高磅重..之後Ms就喺度講廢話..佢都傻傻地..佢問我地Ms Lam教定佢教好d..個個都揀夢lu,,梗係la,,佢教有得串丫ma...由於我地淨返嘅d時間都冇乜嘢做,,so Ms俾我地早d換衫..
Maths,,想死呀..阿sir又喺度重溫.."算吧la,,阿sir..你點溫,,我都係唔識架la.."中文,,冇瞓到覺,,but係冇交hw啫..
Lunch之後就係putogha,,白痴..又要錄嘢..今次到我地果組,,求求其其搞掂佢就算..Eng,,Ms都唔知做乜,,呢排成日將d事唔係聽日先做,,就改時間...
放學又去練英詩..唉∼火星撞地球呀..之後放咗我地,,becoz冇嘢do,,so返home...返到home,,1樣hw都冇做過,,淨睇電視..睇睇吓,,就走咗去sleep..電腦都冇玩過..wawa...
|