Day5,,又要集隊..今日凍咗,,爭d凍死我..Maths,,阿sir一開始就派幾張紙俾我地,,返去做練習同溫書..Eng,,Oral堂..都係咁..
Music,,終於輪到我考..Ms話我唔係幾聽到我把聲,,佢都傻嘅..如果我唱到咁好,,一早入咗詩班la..中史,,Ms冇教過書,,淨係收功課同小測.."死得人多lar今次,,我有超多唔識.."
I.Sx2,,做電電嘅實驗..Ms叫我地小心d,,唔好搞到個安培計燒咗,,要賠mon mon的..then我地叫tim wong攞部計數機出嚟,,計吓若果真係燒咗,,睇吓每個人賠幾多..我地成組都喺度笑..but到咗第2個實驗唔多掂,,嘉如同katy都好似有d唔開心,,but都冇理佢...haha,,最後嘅小測到lar..
lunch發生咗d唔如意嘅事,,又令到我唔可以交功課..中文x2,,要小測..我都唔記得咗..becoz我唔多理中文嘅嘢..跟住就搞作文嘅嘢..
放學去咗補數,,補完數就走la...今日又唔洗lonely返homelar..
|