終於唔洗企lar..早讀變班務,,喺度收嘢..Artx2,,繼續畫埋我隻"黑鞋子"..but嘉如佢地就喺度玩,,玩到high晒..Ms比張紙我地用嚟睇鞋仔嘅影,,佢地就畫花晒..都係寫穎燊同黃皓楠嘅嘢..中文x2,,2堂都係作文..作咩校園美善嘅事,,諗到之後咪作lor..有人話聽歌好作d,,咁Ms咪播歌lor..Engx2,,派G.E,,又比人鄙視..2日lar...lunch,,又同果個f.5 1齊食..食到差唔多搭8先返上去..但係d唔想見嘅人就喺搭7,8返咗嚟...Mathsx2,,超開心lor..今日阿sir用咗1堂時間嚟調位,,之後就教書..教教吓書,,我地又喺度玩..玩到high晒..of coz阿sir係唔like lor..放咗學,,就整board..整完就back home lu..
|