Today係我最like嘅Friday,,唔洗集隊..今日早咗返呀,,既然早咗返就梗係趕功課la...過咗呢個"悲日時光",,又係上I.S嘅時候lar..I.Sx2,,今日做咗1個實驗..開頭都得架,,then又唔得..Katy話我地呢組呢排做d實驗都唔得...P.Ex2,,今日轉咗Ms Lam教超開心..1嚟就跑4個圈,,then玩閃避球..咁第1局就2d win咗,,第2局就2a win..咁本身打和,,Ms都話收場..點知佢地又話玩多盤決勝負,,咁咪玩lor..but往往玩呢d咁爭議性嘅game都係會有事發生..呢個又唔gar,,果個又唔gar..尤其係2a.."自己班都係咁la,,仲好意思話人.."最後我地2d win咗..有d人又話Ms偏幫,,如果Ms偏幫嘅話,,Ms都幫咗2a唔少la,,會比我地2d win...好黑人憎呀..唔講lar..Maths,,本身阿sir講d嘢都明明地..但係無lala又講果咩sas,,asa咁,,都唔明佢嗡乜..中文,,講下冊幾好..今堂非常之留心..lunch食飽mum mum就見到Shirman,,咁冇嘢做就同Shirman出咗sch行..行吓行吓,,就去咗買糖..then返sch..Putogha,,教咗少少書就睇果套"老少無猜"...Ms都傻傻地,,睇睇吓又停一停,,睇睇吓又停一停..玩咩?Eng,,又係教Adj & Adv..then果10分鐘調位..調咗之後,,個個都好唔gar個位lor..放學留低睇佢地做board..之後5點幾就返home lu..
|