Today又集隊,,好死攰呀..果條死何粉好搞唔搞,,check耳環..累到我地企咗咁死耐,,明知自己講嘢幾快架la..第1堂putogha,,又係教書..跟住Ms就唔知發咩癲,,叫我地出嚟朗誦..Then eng,, 派卷la..First係Dict Exam,,then compo,,最後listening..我篇文作得超差lor,,咁都有70.5..搞錯..then科學,,係有史以嚟最差嘅1次..57分..shi*..Maths,,又派卷..今次都算好彩lar,,冇聽書都有58同16..CHIx2,,派卷..超開心..因為今年嘅卷1終於合格,,maybe份卷易咗..跟住冇嘢做,,Ms話調位..咁咪調lor,,同zoey坐..左面係嘉如,,後面係彩雅姐..食lunch,,非常之唔好彩,,遇到d不祥人..跟住呢,,又無意中識到2個f.5..跟住生命教育la..幾好玩lor..but條死人繩好麻煩,,成日甩..放學幫Mei Ling整完board就走lu..
*Today靜E去咗朗誦比賽..唔知點成績呢..?
仲有呀,,攞高分冇著數架..會比人鄙視架..
|