Tuesday,,考試第2day..又要企呀,,but今日冇咁大風...仲好快咁上咗課室tim...Today考eng,,第1份就係G.E..ok易la..
咁Recess之後就考compo..咁我好快做晒la,,仲有20分鐘到淨..我冇嘢做咪瞓咗喺張枱度..我望住圍裙做,,超驚呀..佢作文作到後面果板嘅3,,4行..130字咋bo,,1版都作到la..之後睇返份卷,,我feel到我做錯咗..唉∼算la...放咗學就同靜儀1齊走la,,咁1路行1路討論緊行喺我地前面嘅1個男仔...係邊個?自己估吓la...
|