Thurday,,考試第4日..第1份考Eng listening la..就Ms Cheung監la..唔知係咪Ms喺度家我聽唔到,,有d聽唔到,,有d抄唔切..死得la,,實好低分..Then考Chi Hist,,唔洗問呀,,實唔合格la...除咗前面果d,,後面果d都係亂答...呵呵..放咗學就去搵Ms Ng交嘢同睇靜儀練朗誦..練完佢就走咗,,我就留喺sch..跟住就入hall綵英詩,,then就去到果間唔知乜鬼中心度比賽...我頂..佢唔順..有冇搞錯呀,, 個hall細到乜咁..呢樣唔激氣,,最激氣嘅係,,喺我地永光表演果陣,,會姿果班友竟然講f**k喎..賤得佢地丫..比賽完就走la,,走之前見到"新法"有個鬼鬼地嘅女仔,,超令女呀..落到去樓下等車果陣,,超慘lor..比人bea呀,,but唔係其他學校..呢個人非常之出名,,唔洗我講都知la..黑人憎..返到學校Ms就派糖糖,,派完糖我地就成班女仔走咗去搵校長理論..點解我地要同F.1調locker,,個死人校長衰得佢,,喺度扯開話題..搞錯..突然間好憎呢間學校d人..除咗我d fd子..

|