Today唔洗集隊,,就睇書la..黃kk冇返,,又係Ms Ng睇..人文x2,,阿sir講果d折線圖呀,,圓形圖..話要做報告喎...then就分組la,,but分咗組都係玩架la..
Engx2,,要默書呀..爭d比Ms玩死呀,,讀得都ok快,,搞到我爭d默唔切..之後Ms搞咗好多嘢,,連ERS嘅time都冇埋..."等我頭先小息仲咁趕,,上圖書館借書tim.."
電腦x2,,悶到爆呀...阿sir用咗只係半堂嚟講介,,我已經爭d瞓着呀..可想言之compu堂係幾咁悶..上上吓堂,,無lala有人嚟影相..搞錯呀..搞錯咁耐,,終於食mum mum lar..kaka..
中文堂,,Ms講書la..講吓講吓又落堂...中史,,Ms對作業la..對完就比功課,,我都唔係明點樣寫..
唉∼算la..Then放學lu,,咁去練英詩la..練完之後閃人lu..
|