一早起身,,做返d必做嘅嘢...跟住就開機玩...又係咁,,傾icq,,msn,,玩game,,留言...唉!好悶呀..玩咗都有2,3個鐘,,都仲係做緊果d嘢..
之後晏晝見肚餓,,咪整水餃食lor..呢d嘢梗係交比我阿媽做架la,,因為除咗煮公仔麵之外,, 我係唔識煮其他嘢架...1路食,,1路玩電腦..玩到咁上吓,,就交機la..咁我就睇電視,,41就做"逃學威龍2",,42就做"鬼屋凶靈"..睇得邊套呀...?我就做咗1個決定,,先睇"逃學威龍2",,等佢賣廣告再睇"鬼屋凶靈"..係咪好計呢..?haha...
睇到咁上吓,,就食飯la...今晚有chicken wing食呀..算係咁la..我地又唔多買蟹呀,,蝦呀嚟食..最多都係食1隻雞或者2條魚咁...><
|