今日返學,,問shirman借書趕功課..."你 都知邊樣架la.."原本今日黃sir睇我地,,點知冇嚟到搞到我do唔到功課..becoz Ms Ng睇住我地...
Artx2,,今日教生果寫生..but同素描冇乜分別,,等Ms派完生果就開始畫lar..畫呀畫,,畫嚟畫去都畫得好樣..無奈..=.="但之後幾經努力,,終於畫完.."當然係樣爆果隻la..."畫完之後,,Ms就超好人話"今日破例比你地喺度食生果la.."咁我地咪攞返自己果個嚟食lor,,我就食梨,,嘉如同穎燊就食apple,,Margaret就睇住我地食...食到咁上吓,,都食晒lar,,就落堂lu.."時間岩岩好.."
中文x2,,Ms終於轉課題,,講補鞋匠..點知講講吓,,又講返佢d往事.."唉∼我想死呀.."今日又默唔到書lu,,超開心..Ms仲話做速讀小測喎,,可惜又係做唔到.."傻架咩,,又唔早d比我地做..係都要我地趕..><"
英文x2,,今日Ms比咗功課,,仲話聽日要預默喎..唉∼講到咁上吓,,Ms話要作文..係關於關愛校園,,話要作150字..幾多字對我嚟講並唔係問題,,之不過1篇咁嘅嘢,,叫我點作呀..but都係要作..慘∼
食完mum mum,,就返課室搞掂埋篇文la..不過爭d唔記得咗,,今日數學要小測呀.."死la,,我做得邊樣呀.."Mathsx2lar,,阿sir講咗半堂書,,我地就溫咗差唔多半堂...之後阿sir派卷,,我次次maths小測都唔合格,,so我冇乜信心..但唔知點解,,我淨係有1,2題唔識做..haha
小測完就梗係放學la..but要去練英詩,,原來我地呢個要出去比賽架...Ms由頭同我地練,,本身練得好地地..唔知係咪李畢裘搞破壞,,Ms話要重頭嚟過..仲話邊度做得唔好,,就由果度頭至尾做1次喎..最後,,我地就好合作咁搞掂咗..之後就同kiki落去canteen等佢嘅涼粉..but我要做功課,,所以搞到6點先返到屋企..wawa..
|