今日又唔洗集隊,,咁返課室la..跟住Engx2,,冇乜嘢la..but有張worksheet唔見咗,,搵極都搵唔到..到而家都仲未搵到><..
人文,,唔可以話悶...but又係咁,,阿sir有阿sir講,,我地有我地玩..阿sir叫咗都有3次,,唔好咁嘈.."阿sir,,有人聽你講先得架.."Music,,仲係考緊試..
H.Ex2,,本身諗住熨吓d布..諗諗吓,,都係做"格仔式"好d,,so罷工唔做..
食完lunch,,冇乜嘢做..Mathsx2,,阿sir話Friday重測,,so比咗6-9張about恆等式嘅工作紙我地做..Then,,又教書..2元1次,,明明好留心,,but好似冇聽書咁..終於放學lu..喺2樓搵阿意攞條返tie,,then又同張彩傾咗陣偈..諗住閃人,,點知張彩又睇人玩magic..最後同張彩1齊走,,仲送佢去"山卡la"搭車..
|