好開心嘅Friday,,but都係要返學...又係早讀,,無奈..Artx2,,又係素描..今次畫"小鞋子",,仲要用原子筆呀..haha,,幾經辛苦,,畫咗1堂..終於畫好咗,,仲幾似樣tim..
CHx2,,又用PowerPoint教書..教教吓,,就打鐘,,仲以為過咗第1堂..點知係火警鐘,,so就落操場集隊..企咗3,4分鐘,,就返課室上堂..
Eng,,冇乜嘢..又係對作業比功課..本身要test架..點知Ms改咗..超hapi...then,,就係食mum mum嘅時間la..
Mathsx2,,阿sir冇返..個個都拍晒手掌,,以為唔洗小測..唉∼你就想呀..都係要小測,,但係今次好似易咗..可能我有聽書同do worksheet la..
放咗學,,就陪劉wing去還書同交功課..跟住就撞到kiki,,陪佢溫書..Then,,梗係陪佢等涼粉la..之後就自己返home la..

|