真係攞命呀..連續考5日試..係咁溫書,,想我死咩..好彩今日係Saturday,,唔洗返sch..今日11點就起咗身,,then就梗係play compu架la..冇乜嘢做,,都係傾msn,,聽歌..玩吓玩吓,,咁快又4點幾lar..但係為免部腦"爆炸",,so我就close機..之後我睇電視,,有冇搞錯呀..冇套戲好睇..睇吓睇吓,, 又6點幾lar..咁梗係食mum mum嘅時間la..食完又係睇電視..冇嘢好做..
*今日我冇返團契..係咪好曳呢..但我都唔知yy會唔想返..我又唔係唔鍾意教會d人喎..唉∼總之就係唔知咩事..
|