Friday,,考試第5日..今日真係好唔gar呀..果個咁嘅賤人校長up廢話果陣呀,,講咩權利同義務..話d同學以為自己有權利就可以做呢樣做果想.."做校長做到你痴根lor..咁嘅嘢你都講得出..唔好話你自己針對我地今年d f.2..你自己都係咁la..冇通知我地話搬就搬.."Then考maths,,我冇諗過我會合格,,就算真係合格,,都係好彩...一大半都唔識..呵呵..咁第2份mc題,,就易d la..好快就做晒..放咗學就同靜儀佢地去搵Ms Ng..點知佢唔喺教員室,,咪周圍去搵佢lor..搵極都搵唔到,,最後就放棄唔搵..跟住梗係返home la..

|