凍死咗..
Today,,第1-4堂都去咗參觀海防..有d無聊..返到去用埋第5堂compu..超開心呀..最唔like上compu堂..Compu2,,阿sir就比我地玩game..正爆唷..>3<食lunch果陣真係想死,,凍到阿媽都唔認得..中文,,唔記得帶2樣嘢..Ms冇鬧,,幾好人呀..放學留咗喺度整board,,整到就嚟7點先返home...