Monday,,考試第1day...集隊果陣係咁"食風",,果個校長係咁講廢話..唉∼考試日日都要集隊,,真係得閒死唔得閒考試..上到課室,,終於暖返lar..咁就考第1份就係閱讀理解,,開頭仲以為好難,,點知仲易過上年果份..haha..
Recess之後就考第2份卷,,作文..不過有樣嘢我冇做,,就係冇寫題目..wawa..死得la..放咗學,,就同shirman落canteen坐..佢抄文,,我作文..交完文又唔想咁早返home咪去行吓lor,,then就開始咗"黃大仙中心一日遊"..遊到3點幾就返home,,play電腦..都係果d,,聽歌,,msn,,上網..就係咁多..
|