自覺的笑..
Today新翼開幕禮,,點幾就返到去..集隊la,,算何粉識do,,唔講咁多廢話...正豆唷,,唔洗坐6樓lu..上到去等咗幾個字先開始,,唉∼then handbell同嘉賓進場..唱歌la,,估唔到CKY唱得咁好聽..搞搞吓,,有個咩亮燈儀式..咁果班2c嘅"姑尼"推果舊嘢出嚟,,我就係咁kai笑..靜E仲話係boom,,我就更加kai笑得犀利..搞到5點倒,,就散lu..