今朝8點到,起左身,跟住唔痕起身,係張床到。過左10分鐘,終於起左啦=3=跟住同ken,林峰,高高,argo...加埋我,有8條on9仔係新屯打波,打到11點,去悅湖睇人食野,跟住又同ken兩個人係悅湖打左陣波。未試過打咁耐波,好正丫><跟住阿媽同我講,個電視睇唔到,我囧哂,有聲音冇畫面,屌!仲諗住打埋呢幾日,就比心機溫書做功課,加上我就黎唔係香港,點Q知個電視壞左,成個下就冇野做,只係SMS同睇影片。今日,佑契弟打qooza話好掛住XXX,我係度諗係唔係陳XX???佢近排都係度溝XXX,佢仲話對XXX有好感,仲覺得XXX好靚!!!其實我近排都唔係咁開心(有睇我琴日打qooza),我話過我想自己一個人,我想離開香港,我係唔係要放手呢?我都唔知點解我仲可以對我個班講笑,仲可以同我個班顛埋一齊!?有陣時,自己一個人又好鬼悶,但又冇人陪我,冇人可以比我腎!只因為我永遠唔敢行出第一步!
|