Hunter 超廢既廢話......
以下含不雅內容。。。
大家睇完之後唔好學番我啦∼
Hunter624
暱稱: Hunter_624
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打入8強!!!
16強呀......
籃球晉級!!!!
UT.........
輸個1分;[
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
大陶工作室-陶藝禮品
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 693
今日人氣: 33
累積人氣: 12214
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


冇得打機... 鬱悶 分類: 未分類

今朝8點到,起左身,跟住唔痕起身,係張床到。過左10分鐘,終於起左啦=3=跟住同ken,林峰,高高,argo...加埋我,有8條on9仔係新屯打波,打到11點,去悅湖睇人食野,跟住又同ken兩個人係悅湖打左陣波。未試過打咁耐波,好正丫><跟住阿媽同我講,個電視睇唔到,我囧哂,有聲音冇畫面,屌!仲諗住打埋呢幾日,就比心機溫書做功課,加上我就黎唔係香港,點Q知個電視壞左,成個下就冇野做,只係SMS同睇影片。今日,佑契弟打qooza話好掛住XXX,我係度諗係唔係陳XX???佢近排都係度溝XXX,佢仲話對XXX有好感,仲覺得XXX好靚!!!其實我近排都唔係咁開心(有睇我琴日打qooza),我話過我想自己一個人,我想離開香港,我係唔係要放手呢?我都唔知點解我仲可以對我個班講笑,仲可以同我個班顛埋一齊!?有陣時,自己一個人又好鬼悶,但又冇人陪我,冇人可以比我腎!只因為我永遠唔敢行出第一步!






訪客留言 (返回 Hunter624 的日誌)


YIYI21 於 2010-02-14 10:37 AM 發表:
Be Happi 拉=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovehu523 於 2010-02-13 12:01 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ghost_0705 於 2010-02-12 10:03 PM 發表:
cM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kAikAi_xp 於 2010-02-12 09:03 PM 發表:
CM;o)CM;o)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanho1997315 於 2010-02-12 08:52 PM 發表:
cm:}}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



girl_karan97 於 2010-02-12 04:10 PM 發表:
commEnT ''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveme520lam 於 2010-02-12 03:33 PM 發表:
cm
要回嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX:)
 
 
Posted at 2010-02-12 03:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing25201314 於 2010-02-12 01:39 PM 發表:
路過cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



argochan 於 2010-02-12 11:47 AM 發表:
xxx係誰?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suki840 於 2010-02-12 11:40 AM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]