嘩.心情勁令^^
好到唔記得打番個日既精彩比賽^^
上星期5,去天水圍體育館比賽.
一開頭.輸緊;[
第1節10比9
好彩.我後尾入左成12分@@
贏番陳水之!!!
勁開心呀!!!
呀sir讚我打得好好丫.仲請我飲野
正到爆呀!!
跟住勁好心情.去新不江到食野.不過我地成班傻仔係咁搭車.唔知搭到去邊=.=
搭左成半個鐘.低能.....
成班路癡....
打入16強啦.大家好波!!!