今朝訓到11點幾,跟住好乖咁做左陣功課,跟住上網上左好耐,6點幾,去左市中心買野,用左幾300幾蚊買幾件3,好正丫!夜晚同一個小學同學MSN,好耐冇見佢啦,有D掛住佢呀XD
我聽日唔係香港,要去澳門豆利是,要唔知係16號同17號先返。雖然我唔係香港過,但我現家係度拜番個早年先XD我祝各位靚仔靚女新年快樂,身體健康,學業進步,一日靚過一日XD今年新年撞正情人節,真係好特別!好可惜...我唔係度陪住大家,咁我祝D小情人日日開心咁過,日日陪住你既小情人,希望你地終成眷屬啦!冇嘅唔緊要,希望你地搵返個真心愛你嘅令仔令女!!大家唔駛掛住我架,但睇完之後,一定要留返個CM先走喔!!
搵返隻狗仔同你地拜年!!

|