Hunter 超廢既廢話......
以下含不雅內容。。。
大家睇完之後唔好學番我啦∼
Hunter624
暱稱: Hunter_624
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打入8強!!!
16強呀......
籃球晉級!!!!
UT.........
輸個1分;[
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
大陶工作室-陶藝禮品
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 693
今日人氣: 15
累積人氣: 12154
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 25 日  星期四   陰晴不定


吊左位... 睡著 分類: 未分類

今朝返到去

做做下功課...

傻仔禧講1A班搞班籃...

我0哂

佢仲講1A會出4男1女...

英文...冇吊魚

GS特別醒...最後十分鐘 吊位

我同邱sir坐...前面春藥奇 後面都係Lam Long...開心XD

普通話就開始吊魚...

咩屎堂訓著啦XP睇咩ETV,睇咩V我就睇

番到屋企,做左我應該做既野,跟住落左去打波

我由現家日日要打波,為左班籃...我唔可以放棄

我要變到一投一中,唔係冇可能,睇到時心理

最勁應該係1B同1C,1B高高屈機,1C林峰最勁

我要變成LeBron James...既勒幫芝士

因為高高係Kobe Bryant呢個係事實,我好想同佢1on1

雖然我成日同佢打,但現家唔同啦,高高,小心呀!

 

 

 






訪客留言 (返回 Hunter624 的日誌)


suki840 於 2010-02-27 11:22 AM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwanman0614 於 2010-02-26 10:00 PM 發表:
cM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanho1997315 於 2010-02-26 08:06 PM 發表:
CMCM:::{{
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



girl_karan97 於 2010-02-26 07:22 PM 發表:
comm3nT''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathy52087 於 2010-02-25 11:12 PM 發表:
我地好似無提過搞班籃-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hoyitong 於 2010-02-25 11:07 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tiffany_1209 於 2010-02-25 10:59 PM 發表:
鄧x高?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kayleeCheung 於 2010-02-25 10:55 PM 發表:
c0m`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanhiuyung 於 2010-02-25 10:53 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]