| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 26 日 星期五  |
一場空...  |
分類: 未分類 |
今朝無無聊聊
....日子好難過
VA堂換左位
正!坐後面~做咩都得XD
放左學先知...原本係冇班籃呢樣野
算啦~F.1搞咩班籃,F.2先算啦
番到屋企
終於打機啦XD
好耐冇打機...
聽日打波,唔知阿sir會點操我地??
留CM仔啦~唔留你就死XP
|
網主回覆
咁就最好~ Posted at 2010-02-26 10:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
吾明-__-'' 其實有個問題我想問好耐-_-; 你究竟係邊個-x-
|
網主回覆
...Hunter Posted at 2010-02-26 10:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
吹兵乓 Posted at 2010-02-26 10:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YIYI21 於 2010-02-26 10:27 PM 發表:
可唔可以唔留嫁-00-
|
網主回覆
你試下~ Posted at 2010-02-26 10:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX 你
我都唔係幫你好多姐
雖然大家唔係好識
但幫人呢D野無咩所謂
遲D有咩問題搵我丫~
Posted at 2010-02-26 10:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cM∼ VA換到我個位好差啊 搞到我以後唔想上VA 你就好LA...
|
網主回覆
多謝~ Posted at 2010-02-26 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
堅定流 Posted at 2010-02-26 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
heydot 於 2010-02-26 08:51 PM 發表:
我想知如果我唔留ge話 我會點死=3= c0mm3n+
|
網主回覆
咁你想點死~ Posted at 2010-02-26 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|