今朝訓到8點
8點9番學校我明知阿sir冇返
不過我番黎係...禁女...囧
雖然冇禁哂,但D樣就...(冇禁哂)不過我都冇比錢搭車~都好彩
跟住去新屯打波~正!打到11點半,阿媽打黎,叫我返黎...
今次打波唔錯丫~卜左阿叔2次,一個中五卜到正,仲百發發中XD
太勁啦~
不過,我mark緊個中五時
有人傳波比佢
係高波
我地一齊係空中
我想拍走個波...
點知佢key得好實
我拍唔走個波...
仲係空中跌底
燉親個羅有...
好痛...
到現家仲痛
一彎底腰
個羅有就好痛...
聽日應該好番啦...
留cm啦~
|