今朝巧眼訓......
上堂又開始吊魚...(徐G.S)
中文堂作文...作左800幾字(kai)
lunch之後...吊大魚
放左學,打左陣波...
打到4點半,唔打,補習...囧
又補死人學矮軒,我補過N次,而家又補...
補到6點半,放人,同sam柯一齊
順便買左個condom香口膠...正!!
放到屋企,想打機...butMA差唔多番
夜晚同哥打機
聽朝唔想番學,我想訓覺zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
我又唔知聽日去唔去MK
同2條麻甩老一齊(肥ken,林峰)...
D人話好似真係搞班籃...
點都好我都唔打架><
留cm啦~今次唔打人,心情唔靚=3=
|