補打番琴日先><
琴日8點醒左,跟住又訓zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
訓到11點,巧肚餓-_-醒左~
本來下就出MK
但...太晏,要補數...囧
補完去屯市睇褲...
睇岩左條褲,150(10%off)
雖然加大...無所謂啦~
12點打左陣機^^
今日...好攰
8點醒,8點半到新屯打波
跟住同高高佢地打波
我同高高阿哥一齊再加高高阿哥既朋友
佢2個屈高堅屈機...
基於我key波得好正,加埋我又做shorter
高高阿哥叫我做控衛^^
幾型><
我唔想咁自大
但事實就係事實
我打波...唔好講啦,我係D勁人(高我好多)面前顏射佢地
晏就...cut hair
呢次都好睇(我覺得)
起碼後面個忽野冇左
變得好睇左^^
不過唔敢post出黎XD
就算唔梳頭都得!!
好有動L感覺XP
留CM呀~
|