| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 2 日 星期五  |
挽到癲哂  |
分類: 未分類 |
琴日去camp
好好挽(唔係話D遊戲)
係咁去人間房挽~
我睇左羅有恆個電話
仲叫埋成班友睇
跟住有3個字同左一個女仔講
其實我唔睇我都知呢件事(我一早問個個女仔^^)
跟住又鋤左陣D
贏咁D錢^^
跟住同柏同湯一齊訓左陣...
夜晚狂聽i pod touchD,歌
冇啦啦超鐘意lady gaga...
囧哂
挽到4點搭8訓覺(頂唔順)
番到黎...又`訓
一訓訓到8點...
好啦,講番今日
又訓到11點
跟住想做陣功課
點知...冇做到
跟住我叫人幫我定時定侯叫我做功課
個個人係我細妹^^
THX佢~
唔打啦~留CM!!
|
網主回覆
得啦~ Posted at 2010-04-03 04:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-04-03 04:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
應同~ Posted at 2010-04-03 04:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
heydot 於 2010-04-02 11:28 PM 發表:
CM:)
|
|