| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 10 日 星期六  |
靚仔滅罪小神童 V.S 一堆功課...  |
分類: 未分類 |
今晚一定要做哂D功課!!!!!!!!!!!
正如今晚踢:皇馬對巴塞
巴塞好波呀
要贏皇馬
我就係巴塞
要對付好頑強既功課(姐係皇馬)
今晚唔抄你都唔得呀~
一定KO你^^
留cm~
|
網主回覆
我邊敢~ Posted at 2010-04-11 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-.- 我呀爸都有睇啵,,,可惜我唔得閒睇\__/ 好想睇呀!!!!!!!!T^T
|
網主回覆
真係可惜~
巴塞贏左呀~
開心^^ Posted at 2010-04-11 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~ Posted at 2010-04-11 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~ Posted at 2010-04-11 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係你唔令女姐~ Posted at 2010-04-11 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
勁喎~ Posted at 2010-04-11 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|